S: Sipariş bilgilerimi değiştirebilir miyim?Adres alma veya satın alınan öğe gibi mi?
C: Sipariş bilgileri yerleştirildikten sonra değiştirilemez.Sipariş bilgileri yanlışsa lütfen siparişinizi iptal edin ve yeni bir tane yerleştirin.Aksi takdirde, parseliniz ilk sipariş bilgilerine göre gönderilecektir.
S: Siparişim neden Çin'den gönderilmiyor?
A: 10'dan sonra başka izleme bilgisi yoksa days.It büyük olasılıkla iç nakliye sorunu nedeniyle.Daha fazla destek için lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: Parselim neden hala "teslim ediliyor"?
C: Uluslararası gönderi zaman alıcı olabilir ve sabrınız takdir edilir.Parselinizle ilgili herhangi bir güncelleme görmüyorsanız lütfen emin olun.15 ila 60 gün sürebilen Tri-circle.com.tr nakliye yöntemlerini kullanıyoruz.Daha fazla destek için lütfen müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: Neden farklı bir ürün alıyorum?
C: Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: İlk etapta birkaç tane satın alınırken neden sadece 1 ürün alıyorum?
A: Bir sipariş muhtemelen her biri benzersiz bir takip numarası ile birkaç parsel ile sevk edilebilir.Lütfen bunları belirli takip numaralarına göre takip edin.Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: Parsel alınmadan önce "Alınan Malları Onayla" yı tıkladım.Ne yapmalıyım?
C: Yanlışlıkla tıkladıysanız endişelenmeyin.Parseliniz mümkün olan en kısa sürede gönderilir.Güncelleme için takip numarasını takip etmeniz yeterlidir.Parselinizi aldıktan sonra 5 yıldızlı bir inceleme çok takdir edilmektedir.
S: Siparişim kapalıysa ne yapmam gerekir?
C: Lütfen güvenli bir hesap ve ödeme yöntemiyle yeni bir sipariş verin.
S: Ürün kullanılamıyorsa ne olur?
C: Lütfen ürünün kullanım kılavuzuna göre doğru şekilde kullanıldığından emin olun.Daha fazla destek için lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
S: Parselimi henüz almadım, ancak sipariş detay sayfasında "teslim edildi" yazıyor.Ne yapmalıyım?
A: Parsel bilgileri için lütfen önce yerel postanıza danışın.Daha fazla destek için lütfen müşteri desteğimizle iletişime geçin.
S: Parselim neden iade edildi?
C: Bunun nedeni, adres veya telefon numarasının yanlış olması veya lojistik şirketinin adresinize gönderilememesidir.Sorun devam ederse lütfen doğrudan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.
Etiketler: battaniye egzersizi, ek fitness, vr koşu bandı, masaj prastatit, kolay fitness ekipmanları, yüzükler ev jimnastik salonu, yoga bloğu çocuğu, kawai yoga'nın, ayarlanabilir dambıl dambıl, ge boyun masajı
Logo Yazdır | olabilir |
Uygulanabilir Sahne | fitness ekipmanları, Sağlık masajı, fitness ve vücut, dans sporları |
Ürün kategorisi | boyun Masaj Aleti |
Marka Adı | ENTESİ |
Malzeme | Plastik |
Kaynak | Anakara Çin |
Şekil | yüzük |
SKU: t1787
E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak . Gerekli alanlar işaretlendi *